Doorgaan naar hoofdcontent

Brrr... It's Cold outside


Elke ochtend zag het afgelopen week er weer prachtig Wit uit van de rijp. 
Dit geeft zulke mooie plaatjes, zeker in de prachtige landelijke omgeving waar ik woon. 
Helaas is het vaak van korte duur deze kou en is het net niet koud genoeg dat de kinderen weer eens heerlijk kunnen schaatsen op de Linge. Dat is de rivier waar ons prachtige dorpje Asperen aan ligt. 
En helaas is op het moment dat ik deze post schrijf inmiddels de temperatuur weer gestegen.

Ook is Sneeuw hier in Nederland in de Winter niet vanzelfsprekend helaas. Ik hoop dat er dit jaar toch ook weer eens Sneeuw valt, zodat we weer heerlijk Sneeuwpoppen kunnen gaan maken. Mijn dochter Amy hoopt hier elk jaar weer vurig op!! Maar wie weet wordt dit jaar haar wens vervuld.
Misschien zal deze Shakerkaart die ik gemaakt heb met de leuke Sneeuwpopjes uit de Stempelset Snow Place hieraan mee helpen ;))


Mijn gebruikte materialen van Stampin'Up voor deze kaart: 

*Stempelset: Snow place en de bijhorende Framelits Snow friends
*Gebruikte inkt kleuren: Pool Party, Island Indigo, Whisper White en Basic Black Archival
*Whisper White Cardstock
*Sponge brayer en Sponge Dauber 
*Layering Circle Framelits 
*Window Sheet en Foam Adhesive Strips voor het maken van de Shaker Window
*Fancy Frost sequins 
*Wink of Stella Clear


Verder heb ik nog een zilver schrijvende pen en nog wat sequins die ik in huis had van de Action gebruikt. Soms is het juist ook leuk om je project aan te vullen met materialen die je nog hebt liggen in huis ;)




In deze foto zie je een kort overzicht van een paar stappen die ik heb gedaan om deze kaart te maken. 
Hier heb ik de Sneeuwpopjes met Tombo lijm vast geplakt
Uit het Blauwe gesponste papier heb ik met een passende Circle Framelit een rondje gestanst en aan de achterkant een passend stuk Window sheet (een vel stevig doorzichtig plastic) vast geplakt. Om de sequins op hun plaats te houden heb ik de handig lange Foam Adhesive Strips gebruikt. Deze zijn goed te buigen, zodat je dit mooi om het ronde gestanste gat heen kan doen.
Hierdoor ontstaat er een soort van bakje, waarin ik de verschillende sequins heb gestrooid. Als laatste heb ik na het verwijderen van de plakstrip (van de Foam Strips) de kaart met de Sneeuwpoppen (zie bovenstaande foto) erop gedaan. Het is wel even goed kijken of je recht zit, maar als je een beetje handig bent dan lukt dat vast wel. En Voila je hebt een Shaker kaart.

Met de Wink of Stella (een brush pen waar water en glitters in zitten) heb ik nog wat Extra Glitters aangebracht op het Blauwe gedeelte, op sommige gedeeltes kwam ik bij daglicht achter dat het net te veel was. Dus mijn tip...overdag doen en niet in de avond bij een lamp die niet veel licht geeft:))

Zou je nauw ook eens zo'n leuke shaker kaart willen maken dan kan je altijd bij me terecht voor een Workshop. Natuurlijk zijn er ook mogelijkheden om dan een andere leuke stempelset hiervoor te gebruiken. 

De Foam Adhesive Strips zijn nu toevallig met korting te bestellen via mij ivm de eindejaars sale van Stampin'Up.
Als je hieronder op het plaatje klikt dan kom je op de Site van Stampin'Up en kan je zien wat ze nog meer in de aanbieding hebben. Let daarbij op dat het bij alle producten echt op=op is. 
Daar het voornamelijk producten zijn uit de Najaarscatalogus (sommige producten staan ook in de jaarcatalogus) en binnenkort komt er ook weer een hele nieuwe Voorjaar/Zomer Catalogus uit. 



Liefs Ariana





Reacties

Populaire posts van deze blog

Leuke traktaties voor de Juffen en de Meesters

Wat een leuke en geinige set is de Playful Pals stempelset van Stampin'Up toch.... Amy had deze toen de voorjaarscatalogus uitkwam meteen uitgezocht... Mama...die vind ik leuk, met die set wil ik graag cadeautjes maken om uit te kunnen delen met mijn verjaardag in de klas.  Tja...wat doe je dan als moeder?? Luisteren naar je kind natuurlijk, want de Stampin'Up producten zijn dus zeker niet alleen voor Volwassenen. Maar ook zeer geschikt om met kinderen lekker saampjes te knutselen. Zo gezegd zo gedaan!!! Afgelopen maand heb ik hem dan besteld, zodat we op tijd waren voor haar verjaardag om alles af te hebben. Want tja 26 kinderen...Poehee...wat een klus, maar wel een hele leuke klus. Meer hierover zal ik mijn volgende blog schrijven. Maar ja...uitdeelcadeautjes voor de Kids...en de leraren dan?? Ook die worden natuurlijk getrakteerd met wat lekkers, want bij Amy op school is het de gewoonte dat ze langs de meesters en juffen van alle groepen gaan met een prachtige ver

Een "Kikker" kadootje voor een jarige job #inspiratieopzondag #Sale-A-Bration2019

Hai lieve bezoekers van mijn blog,  Het is weer eens tijd voor inspiratie met de geweldige Sale-A-Bration items die op dit moment tot eind maart nog verkrijgbaar zijn bij een minimale order van €60,- Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset "So Hoppy Together", dit is een Level 1 item, klik hier voor meer informatie over de Sale-A-Bration. Dus bij een minimale order van €60,- kan je deze al in je bezit krijgen. Het is een stempelset in de geweldige nieuwe Cling vorm, dus een stempelset welke clear is, maar welke nu ook met de stickers erop blijft plakken aan je Clearblocks. Wat ik zo leuk vind is dat je deze set voor verschillende gelegenheden kan gebruiken en voor alle Leeftijden geschikt is. Dit kadootje was dan voor een prachtig 4 jarig jongetje, welke er super blij mee was. Ik heb er dit keer een leuke snoepverpakking van gemaakt...met jawel de bekende snoepkikkertjes (Wie is hier nou niet dol op -)..inclusief een Giftcard, zodat de jarige zelf ook nog een kado

Team Inky Bizz Mini-Blog-Hop-Ariana's-Keuze:Bloemen

Hai hai iedereen, welkom op mijn blog.  Je bent hier gestart of gekomen via mijn teamgenootje Jacqueline .  Dit keer was het mijn beurt om een onderwerp te kiezen voor onze maandelijkse Blog Hop van Team Inky Bizz.  Ik ben dol op Bloemen (maar ja wie niet eigenlijk) 😉, dus een onderwerp kiezen was voor mij niet zo moeilijk. Wel is het een uitdaging geworden om een kaart te maken die ook nog eens passend is bij het aankomende seizoen: de Herfst. Ik ben namelijk nooit zo van de wat donkere kleuren zoals jullie misschien in eerdere blogposten van mij hebben gemerkt. Voor mijn kaart heb ik de veelzijdige stempelset: Pop of Petal gekozen met de bijhorende pons om de bloemen makkelijk uit te ponsen. De bloemen heb ik eerst gestempeld op Shimmery White Cardstock en daarna ingekleurd met een aqua painter. Voor het inkleuren heb ik de kleuren Calipso Coral, Cajun Craze en Blackberry Bliss gebruikt. Iedere keer voorzichtig een laagje. In de aqua painter doe ik ook altijd heel weinig